Tuesday, January 5, 2010

ერთი ნახვით სიყვარული =D


აი მე თვითონაც არ მჯერა. . . ჩამოყალიბებულად რო ვთქვა სულ პირველად. . . უბრალოდ მიყურებდა. . . მაკვირდებოდადა. . . თითქოს ცდილობდა რაგაც ამოეკითხა ან ეპოვნა ჩემში. . .მაგრამ ვერაფრით ვერ მივხვდი რა უნდოდა ჩემგან. . . სულ პირველად ლაგუნაზე ვნახე. . . როგორც მან მითხრა რაგაც არაამქვეყნიური გრძნობა ქონდა როცა დამინახა. . . მე კი რატომღაც ლაგუნადან წამოსვლის შემდეგ ძალიან დიდხანს ვფიქრობდი მასზე. . . ოღონდ არ ვიცი რატო. . . მოკლედ ყველაფერი დამთავრდა. . . მაგრამ ნიკუშამ .....-ს დაბრო სთხოვა. . . ერთ დღესაც ჩემი ძმა კინოში წავიყვანეთ მე .... და . . .] ნიკუშა და ... ნაჩხუბრები იყვნენ ამიტომ ნიკუშა მთხოვა ბილეთის ნომრები და რიგი. . . მეც ვუთხარი. . . მე რათქმაუნდა .... გვერდით მომიწია დაჯდომა. . . ძალიან ბევრი ველაპარაკე. . .ხო და სწორედ მანდ დავუშვი შეცდომა : ) სახლში რომ დავბრუნდი გავიგე რო შეყვარებული ყოლია. . . და 1 წელი იყო უკვე რაც ერთად იყვნენ. . . საშინლად მომხვდა გულზე და დავუკომენტარე რა საყვარლები ხართქო არა და ის გოგო არ მომეწონა მაგარი მახინჯია : ) მოკლედ მერე კიდე რამოდენიმეჯერ გამოვიდნენ ჩემთან და ცისთან. . . მერე სოფელში წასვლის წინა დღეს მომწერა რო მე დიდი ხნით მივდივარ სოფელში და შენ უნდა გამართო რო არ მოვიწყინოო. . . ხო და სოწრედ მაქედან დაიწყო მოწერა. . . ''თბილი'' საუბრები. . . ერთმანეთის შესახებ ბევრის გაგება. . . და ''სიყვარული'' რომელსაც თავიდანვე ცუდი დასასრული უჩანდა. . .თითქოს ვგრძნობდი რო ესე დავრჩებოდი. . . მარტო. . . უიმისოდ. . . მე ვიყავი სრულიად მარტო დარჩენილი პატარა არსება. . . რომელსაც მისი პოვნის შემდეგ იმედი ჰქონდა. . . მე ხომ უბრალოდ ბედნიერი ვიყავი რადგან ის მე მეკუთვნოდა. . . არა არ მეკუთვნოდა. . . უბრალოდ თავს ვირწმუნებდი რო ასე იყო. . . ის ხომ ჩემს ყოველ სიტყვაზე იცინოდა. . . მაგრამ მე ჩემსას არ ვიტეხავდი. . თავს არ ვზოგავდი რო გვანცა დამევიწყებინა მისთვის. . . მაგრამ საბოლოოდ რა გამოვიდა? გვანცა კი დავავიწყე მაგრამ მეც მიმაგდო. . . თავისი მიიღო და მე დამტოვა ესე. . . მე დავრჩი სრულიად მარტო. . . და მომიხდა მარტოობასთან შებრძოლება. . . მაგრამ ვერ გავუძელი. . . იმიტომ რომ მსგავსი გრძნობა არასდროს მქონია. . . არასდროს მიგვრძნია თავი მარტო რადგან ყოველთვის მყავდა ის ადამინი გვერდით რომელსაც ყველაზე მეტად ვაფასებდი. . . მაგრამ სიყვარულით ერთი შემიყვარდა და გამიმწარა ბავშვობა. . .2009 წელი ჩემთვის სრულიად უნაყოფოა. . .არავის ანაღვლებს რას ვგრძნობ და რას ვდარდობ. . . ყველა საკუთარ თავზე ფიქრობს. . . მერე მეგობრები არიან. . . იმასაც კი ვერ ამჩნევენ როგორ შევიცვალე. . . :| მაგრამ მე არავინ არ მაინტერესებს გარდა ...... მას კი სრულიად არ ვანაღვლებ მიუხედავად იმისა რო იცის სიცოცხლეზე მეტად მიყვარს. . .

No comments:

Post a Comment