Tuesday, January 5, 2010

მე შენით ვსუნთქავ. . . მე შენით ვცოცხლობ. . . მე გეფერები. . .


ეს ყველაფერი დაიწყო ისე რომ მე შენ დაგკარგე. . . არ ვიცი როგორ დავიჯერო რომ სიყვარული მოკვდა? არ მესმის რა მოხდა. . . თითებში გაქრა. . . თვალებში ჩაქრა. . .სინათლე. . .მზე. . . ლამაზი დღეები. . . ხელები თმები. . . მე შენით ვსუნთქავ. . . მე შენით ვცოცხლობ. . . მე გეფერები. . .ყველაფერი დამთავრდა. . . წარსული ზღაპარს ჰგავს. . . შენს გარდა ხომ არავინ მყავდა. . .ვერ დაგივიწყებ ვერასდროს ვხვდები. . . უშენობაში გაივლის წლები. . .მე შენს სიყვარულს მაინც დაველოდები. . . სადღაც გაიყო გზები. . . მიყვარხარ. . . გეფიცები. . . და ამ სიყვარულს მაინც დაველოდები. . .მე ჩვენს სიყვარულს მაინც დაველოდები. . . სადა ხარ გეძებ. . . უშენოდ ვერ ვძლებ. . .შენს პოვნას შევძლებ. . . თავს მოგაბეზრებ. . .უშენოდ სხვა ვარ. . . უშენოდ არ ვარ. . . სიცოცხლეზე მეტად მიყვარს. . . და შემიძლია სულ სულ მიყვარდეს [მარა არ ვაპირებ იმიტო რო ვერ დაიმსახურა] ვაიმე როგორ შეიძლება ესე იყო შეყვარებული. . . ერთადერთი შანსი მქონდა და ისიც დავკარგე [პრინციპში რა ერთადერთი по проздником სულ ვახსპვარ] მოკლედ მაგარი დეგენერატი და გაუნათლებელი ბავშვი ვარ. . . :|

No comments:

Post a Comment