Thursday, January 7, 2010

ყველაზე დიდი შეცდომა. . .



მოკლედ. . . ეს ბოლო ხანია ძირითადად შეცდომებით ვცხოვრობ. . . ჩემი ყველაზე დიდი შეცდომა შენ იყავი. . . ისე უაზროდ გამოჩნდი ჩემს ცხოვრებაში ეხლაც ვერ მოვდივარ აზრზე. . . მაგრამ მიუხედავად იმისა შენზე ძვირფასი ჩემთვის არავინ და არაფერი არაა. . . და ალბათ
კიდე დიდხანს იქნებ ასე. . . ძალიან უაზრო ცხოვრება მაქვს. . . შენს გამო ძალიან ძალიან დიდი ბედნიერება გავუშვი ხელიდან. . . ვიცი რო რამდენი ხანიც იქნება საჭირო დამელოდება. . . მაგრამ მთელი ცხოვრებაც რო მელოდოს ის ჩემი წარსული სიყვარულია ამიტომ მისი შეყვარების შანსი არააა. . . :| ყველა მეუბნება რომ ძალიან დიდ შეცდომას ვუშვებ მას რომ ვკარგავ მაგრამ არ მჭირდება და რა ვქნა? ჩემზე ხო არაა დამოკიდებული სიყვარული. . . ვისაც ხელს დავადებ ის ხო ვერ მეყვარება? :| ყველას აქვს ჩემი განსჯის უფლება. . . ყველა ფიქრობს მასზე და ყველას ეცოდება იგი. . . მაგრამ მე არავინ მაქცევს ყურადღებას და ჩემი არავის ესმის. . . იმიტომ რომ ის არ გამოუვლიათ რაც მე :| ვერავინ ხვდება ახლა მე რას ვგრძნობ. . . და ვერც გაიგებენ იმედია. . . იმიტო რო არანაირი სურვილი არ მაქვს იმ ხალხმა რომელიც მე მიყვარს გამოიაროს ის რაც მე. . . ყველა ამბობს რომ მე ის უნდა მიყვარდეს და არა შენ. . მაგრამ ასე არაა. . . რატო უნდა მიყვარდეს ის? თუ ესე ძალიან ვუყვარდი 7 თვის წინ წესიერად მომქცეოდა და არ დამკარგავდა. . . მე ხომ მართლა მიყვარდა ის. . . თუმცა მერე შენ გამოჩნდი და ამერია ცხოვრება. . . მაგრამ არ ვნანობ. . . იმიტო რო ბევრი რამ ვისწავლე. . . მიუხედავად იმისა რომ ბედნიერი მართლა არ ვარ არც უბედური ვარ. . . ძალიან ვნანობ ყველაფერს რაც შენ და ჩემს თავს გავუკეთე. . . მაგრამ ერთ შეცდომას ყველა უშვებს. . . მიუხედავად იმისა რომ არ მომეცა ამ შეცდომის გამოსწორების შანსი მაინც მიყვარხარ!

No comments:

Post a Comment