Saturday, February 27, 2010

again /:))

იცი? უკვე ორი წელია მიჩნდება კითხვა: რა დავაშავე?
მაგრამ პასუხი ჯერ ვერ მიპოვნია. . და ალბათ ვერც ვიპოვნი. .
იცი? მე თავს ცუდათ არ ვგრძნობ. . უბრალოდ კატასტროფულად ვარ. .
უკვე მთელი ორი წელია ველოდები ეგრეთ წოდებული ახალი ცხოვრების დაწყებას. . მთელი ცხოვრება ვცდილობდი რო არავინ მყვარებოდა ( ნუ რაღაც ნაწილი მაინც) მაგრამ ვხვდები რომ ეს შეუძლებელია. .
ისეთი დეგენერატი ვარ რო ყოველი გამვლელი მიყვარდება. . შენზეც ასე დამემართა. . ვინ ხარ ჩემთვის? არავინ და არაფერი. . წესიერად არც კი გიცნობ. . უბრალოდ უნდა ვაღიარო რო შენმა ჩემდამი სითბობ ჩემში რაღაც გრძნობები გააჩინა. . მიუხედავად იმისა რო ვიცი შენგან ნათქვამი ''მიყვარხარ'' უბრალოდ დამპალი ხუმრობაა. . ვაღიარებ რო შენს ანკესზე წამოვეგე და ხელს ვეღარ გიშვებ. .
არ შემიძლია შენს გარეშე. . მართლა არ შემიძლია. . მიუხედავად იმისა რომ ვიცი შენთვის არაფერი არ ვარ უნდა ვაღიარო რო ჩემ ცხოვრებაში დიდი ნაწილი გიჭირავს. . :)) უფრო მეტიც. .
მე შენ მიყვარხარ!

No comments:

Post a Comment