Tuesday, January 5, 2010

ჩემი დამპალი ცხოვრება =X


არ მიყვარს ჩემ თავზე ლაპარაკი. . . მაგრამ არ შეიძლება არ ვთქვა რო საშინლად არ მიმართლებს. . .იმ უბრალო მიზეზის გამო რო ცლმხრივად ვარ შეყვარებული. . . ჯერ 13 წლის ვარ. . .მაგრამ ცხოვრებამ ბევრი მანახა და გამომატარა. . . ისეთებიც რაც არ უნდა გამომევლო მაგრამ მომიწია. . . აბა რომელი ნორმალური ბავშვი იტანჯება ასე ჩემს ასაკში? მაგრამ რა ვქნა? ძალიან ადრე გამოვემშვიდობე ბავშვობას. . . ჩემი ცხოვრება სხვებისას არ ჰგავს. . . სულ ხდება რაღაც ახალი,თითქმის ყოველდღე მაგრამ ძალიან იშვიათად რომ ეს ''ახალი'' სასიამოვნო იყოს. . . :| ძალიან ბევრჯერ ჩემს თავზეც მომშლია ნერვები რატო დავიბადე თქო. . . ნუთუ მართლა ტანჯვისთვის გავჩნდი. . . მართლა ყოველთვის ყველას ვეხმარები რითიც შემიძლია. . . მაგრამ ახლა ის დროა როდესაც იმ ადამიანს სჭირდება დახმარება რომელიც ყოველთვის ყველას ეხმარება. . . სამწუხაროა მაგრამ ვერავინ მშველის. . .მართლა აღარ შემიძლია ესეთი ცხოვრება. . . უბრალოდ ძალა აღარ მაქვს. . . :| მიყვარს ის ვინც უნდა მეკიდოს და მკიდია ის ვინც უნდა მიყვარდეს. . . :| ამბობენ სიყვარული ბავშვური ილუზიააო. . . იქნებ ასეცაა მაგრამ არასდროს დავინტერესებულვარ სიყვარულის არსით. . . არსებობს თუ არ არსებობს კი დამტანჯა და რავიცი. . . :| მე ვთვლი რო უსამართლობაა 13 წლის ბავშვი სიყვარულის გამო ვიტანჯებოდე. . . მაგრამ რა ვქნათ რომ ცხოვრება არასდროს არ გვითმობს. . . :| და მეც დავაბიჯებ სრულიად უაზროდ ამ ცოდვილ მიწაზე. . .!

No comments:

Post a Comment