Monday, July 19, 2010

ხოო. . მე ვფიქრობ რო ყველაზე ბედნიერი ადამიანი ვარ. . !!


იცი რაა? მიუხედავად იმისა რო ამდენი ხანი ტანჯვაში და უბედურებებში გავატარე ეხლა ვხვდები რო ვიპოვე ადამიანი ვისაც ამდენი ხანია ვეძებ.. ასაკიც სიმაღლეც. . ხასიათიც. . გასაგიჟებელია ის ფაქტი რო სრულყოფილი ადამიანია :O მე მართლა მაგიჟებს ეგ. . . ხო და ერთი სიტყვით ყველაფერს. . თემოს,გიოს,გიოს,ბაჩის,საბას,გუკას,ლადოს,დათოს და რავიცი კიდე ვინც იყო ყველას მოეღო ბოლო. . მათ შორის ერეკლესაც :)) ააუუ მაგიჟებს ეს ბიჭი და არ მოვისვენებ სანამ ჩემი არ გახდება. . .-)) მე ჩემი იდიოტი დაქალი კი არ ვარ სიყვარული მე რო ავუხსნა არრა. . :)) მე უბრალოდ მინიშნებებს მივცემ. . დანარჩენს თვითონ გააკეთებს იმიტო რო ჭკვიანი ბიჭია. . :)) თან ძალიან მორცხვი და საყვარელია :)) ბუშტიკია რაა :)) ეს რო მომწონს ეგრე არც თემო არ მომწონებია და არავინ. . თემოს სითბო მომწონდა მე. . და ეს როგორც ადამიანი ისე მომწონს. . თან ძალიან. . .:)) არა მაინც ჩემი გახდება ადრე თუ გვიანნ :))) ოღონდ თავის ყოფილს რო დაივიწყებს მერე. . . :)) თემოსი და გვანცასი რო არ გამოვიდეს :)) და ისევ მე რო არ დავიტანჯო :))
მოკლედ უსაყვარლესია. .
P.S I have allways export my!!

No comments:

Post a Comment