Thursday, July 29, 2010

მე ყველაზე ბედნიერი ვაარ. . სუულ სუულ ყველაზე. . მე მივაღწიე ჩემს მიზანს. . და ვამაყობ!



აუუ. . . აი გაგიჟება შეიძლება. . თურმე სასწაულებიც ხდება. . და შენ მისი კი არა ჩემი ბედისწერა ხარ საყვარელო. .!! ახლა ნელ-ნელა ვრწმუნდები რო ჩემს იქით გზა არ გაქვს. .

იცი? მე შენ დიდი ხანია გელოდები. . .:X მიუხედავად იმისა რო ბევრი მომწონდა ბოლოს მაინც ჩემი ფიქრი შენთან ჩერდებოდა. . იცი? მე შენ ძალიან მომენატრე. . აი უსაზღვროდ. . ყველაფერი. . ყველა გარემოება იმას ამტკიცებს რო შენთვის სულ ერთი ნამდვილად არ ვარრ. . აუ ძალიან მინდა შენთან ლაპარაკი. . უზომოდ :X:X: შენ ნახვაზე აღარაფერს ვიძახი. . კარგა ხანია არ ჩაგხუტებივარრ. . ახლა ისევ მიჩნდება სურვილი მარტო შენი ვიყო. . სულ სულ შენი. . . მე შენ სიგიჟემდე მიყვარხარ. . და რაც არ უნდა მოხდეს არასდროს დაგივიწყებ. . მარადიულ სიყვარულს ვერ გპირდები მაგრამ პირობას გაძლევ. . მე შენ სულ მემახსოვრები. . შენ ჩემთვის ყოველთვის ყველაზე სასიამოვნო მოგონება იქნები. . . ჩემი პირველი ბედიერება. . პირველი სიყვარული. . პირველი სერიოზული ფიქრები. . აუუ. .. უაზროდ მენატრებიი რაა. . ვაიმე მომესწრო რაა გუშინ აღება ტელეფონის. . . არა მართლა ვრწმუნდები რო შენ მე მეკუთვნი. . ჩემი საკუთრება ხაარ. .
ჩემი პატარა. . პაწაწუნა :P ჩემი ბუუუუსტი. . . მე შენ მიყვარხარ!

No comments:

Post a Comment