Sunday, August 8, 2010

Just Happy Together. .!


ბიჭი : რა მოხდება მე რომ მოვკვდე?
გოგო : ბედნიერი ვიქნები
მეორე დღეს გოგოს მისდის წერილი. . რომელშიც წერია ''მე ყველაფერს გავაკეთებ შენი ბედნიერებისთვის''


აიი აიი. . ესეთი სიყვარული მინდააა ;(((((( მინდა ბედნიერებაა მინდა მინდა და კიდე მინდა. . .იცი რა? დავიღალე . . შენ ხან გვანცას სიყვარული ხარ ხან ნათიასი. . ხაან მარისი ხან ელენესი :)) მართლა დამღალე რაა. . ვეღაც გავიგე უკვე რა ვიფიქრო..მითუმეტეს რა გავაკეთო. . . :| მე ძალიან მინდა შენთან ერთად ბედნიერი ვიყო. . მინდა ვფიქრობდე რომ ჩემს იქით გზა არ გაქვს. . მინდა მხოლოდ ჩემთან ბედნიერება იყოს შენს აზრებში. . მინდა მხოლო ჩემზე ფიქრობდე. .და ოცნებობდე.. მიუხედავად იმისა რომ სულ გვერდით გეყოლები. .იცი? მე შენ ძალიან მჭირდები. . ჩემს ცხოვრებაში ყველაზე მნიშვნელოვანი ხარ. . უკვე მომენატრე. . და რო არ მომწერო გავგიჟდები :)))
ვიცი რო მომწერრ. . ვიცი მართლა. . მარა მარტო მოწერა ხო არ არი? მე მინდა გავიგო რას გრძნობ. .რა გინდა? რას მოითხოვ :)) მინდა ვიცოდეე რაა იქნება მერე. . .მინდა ვიცოდე რომ სულ ბედნიერი ვიქნები. . (შენთან. .) მინდა მიყვარდე. . მინდა გიყვარდე. . მინდა ერთმანეთის აზრებში სხვა ვერ შემოვიდეს. .მინდა ერთმანეთისთვის მხოლოდ მე. . და მხოლოდ შენ ვარსებობდეთ. . მინდა რომ ერთმანეთის ბედნიერებისთვის ყველაფერზე ვიყოოთ წამსვლელები. . მინდა რომ ყველანაირი დაბრკოლების გადალახვა შეგვეძლოს ჩვენი სიყვარულის შესანარჩუნებლად. . .მინდა მინდა მინდა. . უკვე რამდენჯერ დავწერე : ))) ძალიან მაინტერესებს შენ რა გინდა? :| მინდა იმავეს ფიქრობდე რასაც მე. . Fუ. . რა ეგოისტი ვაარ. . :| მინდა.. მარა ჯერ ჯჯერობით ყველაფერი მხოლოდ ნდომაა :| 

No comments:

Post a Comment