Sunday, August 1, 2010

what Goes around Comes Around!


აი რავიცი. . მერე თქვი ბედისწერა არ არსებობსო. . . ამდენი ტანჯვა გამოვიარე  გულის ტკივილი. . მაგრამ მაინც.. ბოლოს მაინც ჩემთან მოხვედი. . ისეთი შეგრძნება მაქ თითქოს რაღაც დიდი ხნის წინ დაკარგული ვიპოვნე. . და სრული ბედნიერებისთვის მხოლოდ ეს იყო საჭირო. . უზომოდ ბედნიერი ვარ. . ყოველი წუთი ყოველი წამი. . აი უბედნიერესია ჩემთვის..  ძალიან მომენატრე. . . უსასრულოდ ძალიან. . . დღეს რო მითხარი რამეს თუ იგრძნობ ისევ რო ჩამეხუტოო სუნთქვა შემეკრა. . . და წარმოვიდგინე რო გეხუტებოდი. . ვაიმე. . იმ წუთას ჩემზე ბედნიერი ადამიანი არ დადიოდა. . ძალიან მომენატრე. . . აი ძალიან. . .  ამდენი ხნის შემდეგ. . მაინც მაინც. . თითქოს ეს რაღაც ღვთიური გრძნობაა. . ეხლა უკვე გასაგებია ვისი ბედისწერა ხარ. . და რატო. . .  მიყვარს როცა ერთადერთი ვარ. . . შენთვისაც ერთადერთი ყოფილი ვარ. . რომელთანაც ''მეგობრობა'' გააგრძელე. . ძალიან მომწონს ის ფაქტი. . რო ერთადერთი ვარ. . . ეგ ჩემთვის ბევრს ნიშნავს. . ვგრძნობ ახალი გრძნობა იბადება ჩემში. . ოღონდ ტკივილის. . ცრემლების. . ტანჯვის გარეშე. . . ეს სუფთა გრძნობაა. . . სუფთა სიყვარული. . . რომელიც უნდა გაიზარდოს. . არ მინდა ფუჭი იმედები მქონდეს. . . მაგრამ ისეთი შეგრძნება მაქვს თითქოს ჩემს იქით გზა არ გაქვს. . მოკლედ შენთვის კარი სულ ღიაა. . . მე შენ ძალიან მიყვარხარ. . . 

P.S ახალი სიყვარულით!! 


No comments:

Post a Comment