Sunday, November 28, 2010


ხო, ესე იგი ზუსტად 3 დღეში არის შენი დაბადების დღე, შენ ისევ გაუჩინარდი :P მაგრამ რას ვიზამ?  ესეთი ხარ.. სიმართლე გითხრა სწორად მაგიტომ ვგიჟდები შენზე, სულ არავის გავხარ, შენ ერთადერთი ხარ, შენ ხარ ჩემი სიცოცხლე, და უშენოდ მგონი მოვკვდები, არ შემიძლია, არა მართლა ვერ წარმომიდგენია ცხოვრება შენი ყურადღების, შენი სითბოს,სიყვარულის გარეშე, თუნდაც იმ 6 თუ 7 დღის განმავლობაში რაც გვაქვს ხოლმე ურთიერთობა, შენ ჩემდამი იმდენ სითბოს იჩენ რო მთელი შენ შემდეგ გამოჩენამდე მყოფნის, იცი მე არც ესეთი ურთიერთობა მბეზრდება, და ალბათ არც მომბეზრდება.. შენ ხარ ერთადერთი მიზეზი ჩემი სიხარულისა, შენ ხარ ჩემი ცხოვრებ, ჩემი სიყვარული, ჩემი სუნთქვა, ჩემი საკუთრება :P სუულ  სუულ ჩემი ხარ!! და იქნები სულ.. მიუხედავად იმისა რო ისევ დაიკარგე მე სრულიად არ ვაპირებ ჩემ სიტყვას გადავუხვიო.. მიპასუხებ არ მიპასუხებ მე შენ დაბადების დღეს მოგილოცავ.. იმიტო რო ელემენტარული ზრდილობის ამბავია.. მე შენ მსოფლიოში ყველაზე მეტად მიყვარხაარ.. მთელ პლანეტებზე არ არსებობს ისეთი ბიჭი ვინც შენ თავს დამავიწყებს.. არა და ნებისმიერს შეუძლია.. მაგრამ არ მინდა.. სრულიად არ მინდა.. მე შენ მინდა მიყვარდდე. მარტო შენ ჩემო სიცოცხლე..

No comments:

Post a Comment